10 saker ni inte visste om mej ;o

1. visste ni att jag var rädd för honungspuffs reklam "monstret" och för stora stenar som jag trodde va troll när jag var liten ;o

2. visste ni att jag är sockerberoende (lr ja det verkar som det iaf dock inte säker men men)

3. visste ni att jag är "morgontrött" fram te typ 4-5 på eftermiddagarna ;o

4. visste ni att min flickvän manda bor i sthlm ... ;o

5. visste ni att jag kan stå på en hand (onödigfakta jag vet men hm kom inte på ngt annat)

6. visste ni att jag åt ketchup på allt när jag var liten och då menar jag verkligen ALLT Fedt med äckligt säger jag bara :S

7. visste ni att jag har varit på smink kurs ! :O

8. visste ni att jag ÄLSKAR studsbollar <3

9. visste ni att jag älskar rosa ;)

10. visste ni att jag tkr att isblåa ögon är fedt snyggt jag ska köpa sånna linser 4 sure ! :D




GIEF HANS ÖGONFÄRG !!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Nog är dom underliga. De håller på överallt :P Men söta är dom verkligen!

2009-11-09 @ 06:34:28
URL: http://nillevilla.blogg.se/
Postat av: Jessica

iiiiiiiiuw

2009-11-09 @ 20:14:12
URL: http://meyoulove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0