dålig på att uppdatera..

Nu ska jag bli bättre på att uppdatera här jag lovar ;O <3 plus att jag faktiskt ska ha med minst en bild i varje inlägg fast ni får stå ut med lite halv dåliga bilder ;P Men hm jag har tråkigt och är pigg och det är natt så vad finns att göra egentligen? ;o kanske ringa och irritera ngn trött person för lixom jag älskar att retas bara så att nu små läsare vet (a) nätter som den här är fedt med tråkigt usch fy vad jag hatar dem säger jag bara ... men aja nu ska jag försöka att hitta på ngt så puss på er , ska väl slänga in en bild oxå ;) men ses typ kanske innan jag går och sover lr ngt om jag nu ska sova (?) vi ses iaf senast imorgon ;) <333
jag slänger bara upp ngn bild nu så klaga inte på att det inte har ngt med det jag har skrivit i bloggen att göra ok? (a) <3

tha jag och min perfekta flickvän dårå ;) massa pussar på hon <33


Kommentarer
Postat av: Anna

Riktigt söt bild (:

Hoppas allt är bra med dig ?

KRAM

2009-11-08 @ 10:28:01
URL: http://annakw.blogg.se/
Postat av: dessi

du ser inte spec bra ut

2009-11-08 @ 15:28:55
URL: http://desiredanielson.blogg.se/
Postat av: mandan

poppe är jättefin så håll käften din wannabe dessie elr vemfan du nu än tror du är, som nt ens kan visa sej sj! ;@

2009-11-08 @ 16:17:26
Postat av: Jassy G

Aaaww whatta wonderful picture of you two :'D

2009-11-08 @ 17:05:13
URL: http://jassyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0