omg en ointressant dag :O

Sry för dålig uppdatering men lixom igår var jag jue sjuk dårå så då pallade jag inte sitta vid datan utan jag sov istortsätt hela dagen ... men aja iaf idag så ja först gick jag väl te skolan vid 8 sen så var jag där och typ lekte bort tiden med emil ända tills lärarna tvingade iväg honom te hans praktik :@ fast jag överlevde för lixom man är jue populär dårå ;o men aja vid slutade iaf ganska tidigt typ ... 11 fett niss säger jag bara (y) sen efter skolan drog jag o emil och några till in till "stan" dårå och typ först så fikade vi lite sen så kollade vi helt enkelt bara runt på en massa olika kläder och spel osv men jag köpte inget idag faktiskt ;) <3 aja sen så kom jah hem och nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra...? fast iof det kan väl inte vara så svårt att hitta på ngn att vara med för lixom dah vem vill inte umgås med mehj lixom ;) <33¨

 

fler inlägg kommer ikväll ;o <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0