en liten fråga bara ? ;o

okej jag har en liten fråga till jadu alla kvinnliga bloggare ... min fråga är angånde data spelande och sånt för jag har många kompisar som spelar typ cs och wow (dock inte jag för jag har inte tid med sånt och tkr det är väldigt trååkigt) men iaf det är bara killar av mina kompisar som spelar , jag känner inte te ngn tjej som spelar, allså är min fråga till er mina små blogg läsare om ni spelar lr känner ngn tjej som spelar för det verkar vara väldigt ovanligt , vrf är det så? och vad gör tjejer istl för att spela (?) jag är lite små nyfiken på sånna saker för jag och mina kompisar satt och diskuterade om sånt idag i skolan :O <33



Ngn tjej som vet vad det här är för spel? O.o <<3


Kommentarer
Postat av: Madicken

Spelar inte wow ;D Men spelade en del cs förut :)

2009-11-13 @ 12:37:36
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0