hemma dårå ;o

OMG jag är redan hemma erkän att ni är förvånade? ;o men det var så fedt kallt ute plus att det inte var ngt kul folk dårå så jag drog hem och tänkte sitta här vid datan och roa mej med ngt (?) och sen om en stund ska jag väl gå och sova lr om en ganska lång stund för är man ledig så kan man jue inte sova tidigt lixom lr hur? ;o <3

HMF vad ska jag göra nu? ngn som kan komma på ngt kul man kan göra här vid datan? förutom att blogga och läsa andras bloggar ofc dårå ;) <3

sry men har liite bild brist och har inte orkat skaffa ngn ordentlig kamera än men jag ska skaffa det nu när jag har en blogg att tänka på dårå :D


bilden från i sommras dårå ... Saknar SOMMAREN <33


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Skejtaru?:D Det ser kul ut =D Jag vill lära mej :]



sv: Tack =)

2009-11-10 @ 19:42:16
URL: http://rebeccasliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0