Igår...

godmorgon jag vaknade precis och har lite halv ont i huvudet ;o men iaf jag gjorde jue ett litet inlägg om att jag skulle på fest igår fast har dock inte så många bilder som jag vill lägga upp här btw och mina kompisar vill inte vara med här fast jag kan inte förstå vrf för det är jue MIN blogg av alla personers och vem vill inte vara med här? :O aja dem kommer ångra sej sen jag lovar ;) okej lite snabbt om igår då först så var vi på festen hemma hos emil då men sen så bestämde jag och sebbe att vi skulle dra ut en stund och göra ngt och ja då följde jue ganska många med för lixom vem vill inte vara med MEJ? <3 ja fast jag vetifan vad vi gjorde ute egentligen typ gick om kring lite och sen började alla frysa så då gick vi tbx te festen och sen efter det så minns jag ingenting (?) och enligt min snälla moder som väckte mej nyss.... sa att jag inte kom hem förens vid halv 5 imorse så jag vet inte vad jag har gjort hela natten ... om ngn kompis läser bloggen kan dem jue vara snälla och berätta det för mehj sen på msn lr över foonen om ni har mitt nummer ;)
men aja pallante skriva mer så bye ses lite senare ikväll igen mina läsare =) <33
HM jag har godis :D och fråga mehj inte varför jag ser ut som en indian för det vet jag ej O.o och jag vet att ni är avis på min sexiga rosa mössa !!!! :D

 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Tack så mycket! =)

2009-11-07 @ 21:09:09
URL: http://amandakuren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0