my day

hej alla där ute, dags att komma igång med det här nudå ;o
hm idag så var man ju tvungen att trava iväg till skolan, blöö säger jag bara. såna som jag borde nt behöva gå i skolan :O. min kompis emil kan minsann va en liten jävel ibland asså. idag så ritade han mej i fejjan o en tidigare gång så satt jag mej på tre häftstift ! AMG. det blir nt kul för dej imorgon det säger jag bara. en gång till exempel när en annan kompis, sebbe, vart elaking så tog jag med en burk hallonsylt te skolan o hällde över honom, snacka om catfight efter det ! haha, rätt åt honom. om man jävlas med kungen sj så får man ta konsekvenserna !
menmen sen drog jag hem o kolla på motorcyklar, har hittat ett par som är riktigt snygga, har man pengar så har man ! ;) och nu ligger jag o pratar i luren med min underbara flickvän, helt perfekt hon är asså :D men som sagt mitt liv är ju perfekt, inte som erat kanske ;)
men vi hörs lite senare, hare bra för det ska jag ha :D<3
här är min skönhet:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0