nyttig? ;o

shue jag ville bara skriva ett litet inlägg om det här med "nyttighetsmånader" lixom vad äre här och varför ska alla ha den samtidigt och vem fan orkar med sånt seriöst allså? ;o 
JAG ska iaf ha en "tjockismånad" för jag vill inte va som alla andra små lixom dah jag följer inte trender utan jag skapar dem ;) allså det här med min "tjockismånad" går som sagt ut på att äta så mkt skräpmat och godis och sånt och inte träna ngt bara för att bevisa att man faktsikt inte blir så JÄVLA fet som alla verkar tro av skräpmat och godis LIXOM och juste dricka oxå (I) <3 ... lr det finns säkert folk som blir det men hm inte jag för lixom tah jag är jue jag lixom ;) men aja pallante skriva mer nu om min "tjockismånad" nu så bye bye puss så länge kära små läsare :D <33

 
ja där har ni jue sånt som jag kmr äta den här månaden typ lr juste hamburgare och pizza också ! :O <3


Kommentarer
Postat av: Anna

ÅH så gott :(

2009-11-08 @ 02:46:04
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0