POPPE HAR EN ÅSIKT

Blondiner

okeeej, jag har en liten åsikt som jag vill komma fram med nu. jag är ju blondiepoppe så ni som nt är helt pantade kanske fattar att jag är blond ? precis. och som ni vet finns det en himlans massa fördomar och skit mot oss blonda, right ? blonda blir oftast kallade dumma, av vilken anledning ? det finns ingen. speciellt dem där platinablonda, hur många som nt är blonda kan se skillnad på en blond och en fjortis ? inte många. fula förolämpande fördomar. tänk lite. o vilka är dumma som tror att ens iq sitter i hårfärgen, dem måste ju va helt blåsta ! hah vilket skämt ni måste va.
jag har många ggr hört att jag är blond osv, jag tkr personligen att blondiner är snyggare än brunetter, hot ! så vrf inte dra lite brunetthistorier när vi är i farten.

"Varför kan brunetter inte åka vattenskidor?"
"Dom lägger sig så fort de blir våta mellan benen."

"Vad gjorde brunetten som fick tvillingar?"
"Gick ut och letade efter den andra pappan."

"Varför är det dyrare att få en brunettens hjärna vid en hjärntransplantation?"
"Den är oanvänd."

"Varför står det 17 brunetter utanför krogen?"
"Man måste vara 18 för att få komma in."

blekningsmedel ftw !


Kommentarer
Postat av: Emmelist

gjort idag då? skola eller?

2009-11-10 @ 16:35:52
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emma

jag vet :P

2009-11-10 @ 16:39:23
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: dmartinsson

Svar: Jo precis! :) hehe

2009-11-10 @ 17:14:50
URL: http://hansomkanallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0