"Sjuker"

Ja då är man hemma igen då ... jag gick faktiskt bara te skolan för att hämnas på Emil om jag ska vara ärlig fast den lilla bögen var hemma och "sjuk" vilken liten fegis fast iof vem skulle inte va rädd om ifall jag har sagt att jag ska hämnas på han nästa dag så äre klart han stannar hemma ;) men iaf det är faktiskt fett skönt att komma hem , jag tänkte skriva ett litet inlägg här då sen så ska jag faktiskt gå och sova för jag är så sjukt trött lixom omg såna som mej borde som sagt inte behöva gå i skolan ;)
aja jag uppdaterar igen lite senare ikväll bye bye cya later <3
fy idag snöade det påvägen hem, om man ändå kunde ligga ute o steka i solen varenda dag o jobba på brännan då man blir riktigt snygg, låter nt det fantastiskt ? ;O
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0