tandfix

jag såg att förra inlägget lades in lite sent, det skulle lagts in efter 10 ngn gång, knas :O
menmen kom nyss hem från tandläkarn, som ni såg har jag haft tandställning tidigare som nu är borta sen ett tag tillbaka, jag känner mej så snygg ! sen gjorde jag ngt idag hos tandläkarn kan ni gissa vad ? JO, en tandblekning min första faktiskt. men som sagt jag bryr mej om min utsida, jag dissar hårt människor som tror att dem är naturligt snygga fast dem inte är det, så himla hemskt ! att dem inte ser hur dem egentligen ser ut asså..
menmen tur då att världen har sånna puddingar som jag, som är snygga av naturen, i know u are jealous ! ;)<3
visst vart det snyggt ? :O oh i love myself ! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0